لیزر

پنج سوال مهم که قبل از خرید لیزر زیبایی باید بپرسید!

هنگامی که تصمیم به خرید لیزر می‌گیرید، در حقیقت تصمیم می‌گیرید با فروشنده یا سازنده لیزر ارتباطی را شکل دهید – بسیار مهم است که مطمین شوید که شرکت پس از فروش از شما پشتیبانی خواهد کرد.

در زیر لیستی پیشنهادی از پنج سوال مهم و اساسی ارایه شده است که هنگام خرید لیزر باید آنها را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تصمیم درستی برای ایجاد و توسعه کسب و کار خود می‌گیرید.

  • آیا این لیزر با نیازهای من مطابقت دارد؟

با تعریف نیازهای واقعی خود، می توانید لیزر و فناوری مناسب لیزر متناسب خود را انتخاب کنید. کسب و کارهای مختلف اهداف، مشتریان و نیازهای متفاوتی دارند.

دستگاه های لیزر همگی سبب توقف یا به عبارتی کاهش رشد فولیکول های مو می شود و مراجعه کننده را در زمانی معقول از نبود موهای زاید راحت می کند. اما بسته به اسپات سایز، قدرت دستگاه و خنک کنندگی دستگاه ها با هم تفاوت اساسی دارند.

اگر در حال حاضر کلینیک زیبایی دارید و مراجعه کننده زیادی دارید می توانید از دستگاه های لیزر پرقدرتی که در تنها سه جلسه سبب رفع موهای زاید در همه نواحی بدن می شوند استفاده نمایید. به این ترتیب هم مراجعه کننده ها در تعداد جلسات کمتری درمان می شوند و هم شما به عنوان صاحب کلینیک زیبایی می توانید مراجعه کننده های بیشتری را به خصوص در ایام شلوغی بپذیرید.

نکته قابل توجه در کلینیک زیبایی که نباید از آن چشم پوشی کرد این است که مراجعه کننده ای که با رضایت از اتاق لیزر خارج می شود می تواند موجی از مراجعین تازه وارد را با خود به کلینیک شما سرازیر کند. بر این اساس کیفیت دستگاه لیزر موهای زاید را نباید فدای کمیت کرد

  • هزینه های جاری استفاده مداوم از لیزر چیست؟

اکثر لیزرهایی که مورد استفاده نادرست قرار نگرفته اند، هزینه نگهداری زیادی ندارند، با این حال هندپیس هر لیزری در نهایت باید جایگزین شود و این هزینه تعمیر و نگهداری اغلب نادیده گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *