لیزر

سه نکته اساسی که هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار و تاسیس کلینیک لیزر موهای زائد هستید یا اگر بخواهید عمل زیبایی یا اسپای پزشکی خود را با این درمان پرتقاضا پیش ببرید، پیدا کردن یک دستگاه لیزر موهای زائد مناسب گامی مهم و اساسی است. در خرید تجهیزات مانند هر خرید دیگری، موارد خاصی وجود دارد که باید قبل از انجام یک خرید مهم در نظر بگیرید، به خصوص مواردی که در موفقیت کسب و کار شما نقش مهمی ایفا می‌کند.

برای اینکه دستگاه لیزر موهای زائد را آسان تر خریداری کنید، سه ویژگی اصلی را اشاره کردیم که باید هنگام تحقیق در مورد سرمایه‌گذاری و خرید دستگاه لیزر به دنبال آن باشید. این مطلب در مورد اهمیت سرعت دستگاه لیزر، قابلیت دستگاه لیزر برای درمان انواع پوست و چرا نادیده گرفتن خدمات و پشتیابی دستگاه به ضرر شما تمام می‌شود.

نیاز به سرعت

ما در روزگاری زندگی می کنیم که همه چیز به سرعت پیش می رود. مراجعین کلینیک های زیبایی و همینطور بیماران برای درمان عجله دارند و بر نتیجه رضایت‌بخش فوری و سریع تاکید دارند. زیباجویان به درمان هایی نیاز دارند که متناسب با برنامه ها و سبک زندگی پر سرعت آنها باشد. آنها نه تنها خواهان نتیجه فوری و رضایت بخش هستند، بلکه از کلینیک زیبایی این انتظار را دارند. اینجا موضوع در مورد خدمات سریع مشتری نیست (اگرچه ناگفته نماند که زمان پاسخگویی سریع نکته بسیار مهم و ضروری است)، بلکه ما در مورد زمان درمان سریع صحبت می کنیم.

یکی از ویژگی های ضروری دستگاه لیزر موهای زائد سایز اسپات یا اندازه نقطه ای آن است. لیزر با اسپات سایز بزرگتر می تواند زمان درمان را به شدت کاهش دهد و به شما این امکان را دهد که مشتریان بیشتری را در یک روز در مقایسه با لیزری با اندازه نقطه کوچکتر رزرو کنید. علاوه بر این، اندازه اسپات بزرگتر منجر به نفوذ عمیق تر به پوست و اثربخشی بیشتر درمان روی عمیق ترین فولیکول ها می شود.

لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم آلما دارای اسپات سایز بزرگی می باشد و تنها کافی است پروب را روی سطح پوست حرکت دهید تا سطح بزرگی از پوست تحت درمان قرار بگیرد.

قابلیت دستگاه لیزر برای درمان انواع پوست

اگر می خواهید در منطقه خود بهترین ارائه دهنده خدمات لیزر موهای زائد باشید، ضروری است که دستگاه لیزری تهیه کنید که به درمان مشتریان با انواع پوست بپردازد. هرگز نباید مشتری را دور بزنید، بویژه اگر دستگاه لیزر برای رنگ پوست مراجعه کننده مناسب و پاسخگو نیست. زمانی که فناوری حذف موهای زائد برای اولین بار معرفی شد، تنها بیمارانی که پوست روشن‌تری داشتند می‌توانستند تحت درمان قرار گیرند.

خوشبختانه دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو آیس آلما با ترکیب سه طول موج در یک هندپیس تمامی تیپ های پوستی از رنگ روشن تا برنزه و تیره را پوشش می دهد.

خدمات پشتیبانی قابل اعتماد

نکته آخر اینکه، هنگام تحقیق در مورد اینکه کدام دستگاه لیزر موهای زائد را خریداری کنید، ضروری است که از خدمات پس از فروش فروشنده یا تامین کننده لیزر مطمئن شوید. در صورت بروز هر‌گونه نقص در دستگاه لیزر، به پشتیبانی فوری و قابل اعتمادی نیاز دارید تا مطمئن شوید که لیزر شما تعمیر خواهد شد. در حالی که اکثر تولید کنندگان تکنسین های داخلی دارند که می توانند تعمیر و نگهداری دستگاه لیزر را انجام دهند، اما همه این افراد در این کار تبحر ندارند. رضایت مشتریان هولدینگ دکتر وحید از  دستگاه های لیزر موید این است که دستگاه های با کیفیت لیزر به کلینیک ها، اصل و دارای کارایی فوق العاده ای هستند. مهندسان هولدینگ دکتر وحید افراد ماهری هستند که به هر یک از مشتریان ما که لیزر خریداری می کنند آموزش‌های لازم را می دهند.

در نظر داشته باشید که خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک زیبایی، یک گام بسیار مهم برای موفقیت کسب و کار شما است. ذکر این نکته ضروری است که دستگاه لیزر که در هولدینگ دکتر وحید ارایه می شود یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خواهند داشت. 

امیدواریم این سه نکته به شما کمک کند تا ایده روشن تری در مورد نکاتی که در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زاید باید به آن توجه کنید، داشته باشید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد راه اندازی کسب و کار در حوزه پزشکی زیبایی و افزودن لیزر موهای زائد به کلینیک زیبایی از مشاوره رایگان دکتر وحید استفاده نمایید و تجارت در حوزه زیبایی را با تهیه دستگاه لیزر موهای زائد گسترش دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دستگاه لیزر موجود در بازار یا برای ارتباط با نماینده هولدینگ دکتر وحید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *